PR správa

S Projektom „Kvalita z našich regiónov“ súťažilo až 21 408 spotrebiteľov!

Štartovacia kampaň druhého ročníka Projektu spoločenskej zodpovednosti „Kvalita z našich regiónov“ sa skončila. Prebiehala v mesiacoch máj a jún 2012. Okrem inzercie v printoch mali spotrebitelia možnosť zoznámiť sa s Projektom aj cez billboardy, reklamné spoty v televíziách a rádiách. Aj tento rok boli vo vizuáloch a grafike využité detské kresby, ako aj detský hlas v spotoch, ktorý vysvetľoval ako podporíme Slovensko a tým samých seba. Spotrebitelia, ktorí nakupovali produkty partnerov Projektu, ktoré boli označené logom „Kvalita z našich regiónov“, mali možnosť zapojiť sa do spotrebiteľskej súťaže cez sms správy. LED televízory putovali do Levíc, Topoľčian, Bratislavy, Trenčína či Detvy. Hlavnú výhru, osobný automobil KIA Cee´d, si prevzal pán Dušan z Vysokých Tatier.

Popri hlavnej sms súťaži o televízory a auto, prebiehala na partnerskom rádiu Jemné Melódie podporná súťaž „VYHRAJ RODINNÝ NÁKUP“. Súťažiaci mali možnosť vyhrať každý deň po celé dva júnové týždne 50 eurovú poukážku do partnerských sietí Projektu. Druhou podpornou aktivitou bola „Veľká spotrebiteľská anketa Slovákov“, ktorá prebiehala na stránkach ďalšieho z partnerov projektu, azet.sk. Nákup na celý rok v hodnote 1000 Eur potešil štyri rodiny.

Všetci, ktorí sa na Projekte spolupodieľali teší úspech Projektu a vedomie, že Slováci chcú a aj naozaj čím ďalej tým viac podporujú slovenské produkty. Tento ročník Projektu ešte zďaleka nepovedal všetko. Prebiehajú prípravy na jeho jesennú kampaň, ktorá bude mať názov „Zlaté dno“. Zameriavať sa bude okrem dospelej populácie aj na deti základných škôl. Putovaním po Slovensku so vzdelávacím predstavením sa deti dozvedia ako funguje ekonomika, prečo je dobré kupovať domáce výrobky a prečo je potrebné študovať rôzne povolania a remeslá. Hlavným mottom kampane „Zlaté dno“ bude: KUPUJME VÝROBKY S LOGOM KVALITA Z NAŠICH REGIÓNOV, PODPORÍME ZAMESTNANOSŤ!