Zlaté dno
Kampaň na podporu kúpy domácich výrobkov
a zlepšenia imidžu profesií v súlade s potrebami na trhu práce
Hlavné ciele kampane:
a zlepšenia imidžu profesií v súlade s potrebami na trhu práce
- Vybudovať kladný vzťah občanov k výrobkom vyrobených a dopestovaných na Slovensku
- Zvýrazniť ekonomický dopad spotrebiteľského správania na život spoločnosti a ovplyvniť a stabilizovať spotrebiteľské správanie v prospech kúpy domácich produktov. Vysvetliť ako funguje ekonomika
- Poukázať na prepojenosť a nutnosť vyváženosti ukazovateľov makroekonomiky s ďalšími parametrami a potrebami fungovania ekonomiky štátu
- Zlepšiť štruktúru povolaní v súlade s potrebami na trhu práce formou ich zatraktívnenia a vyvolania prirodzeného záujmu detí a rodičov
- Prinavrátiť imidž remeslám a profesiám potrebných v odvetviach poľnohospodárstva, výroby a obchodu
- Obnoviť a budovať stavovskú česť jednotlivých povolaní, podnietiť hrdosť na výsledky svojej práce s cieľom vedieť sa presadiť na trhu práce
- Zdynamizovať a zintenzívniť spoluprácu zamestnávateľov v regióne so samosprávou, štátnou správou, školami ohľadom študijných odborov stredných a vysokých škôl s reálnymi potrebami praxe
Nemáte nainštalovaný FlashPlayer
********************************
PARTNERI PROJEKTU
Gestor projektu | Záštita | Partner | |
Generálni partneri | |||
Partneri | |||
|
|||
|
********************************
Divadelné predstavenie
Zostrih vzdelávacieho divadelného predstavenia "ZLATÉ DNO", 20.09.2012, Bratislava - Petržalka.
Nemáte nainštalovaný FlashPlayer