KZNR 2013
Nemáte nainštalovaný FlashPlayer
Projekt "KVALITA Z NAŠICH REGIÓNOV" je projekt spoločenskej zodpovednosti založený na vzdelávaní spotrebiteľa prostredníctvom mediálnych kampaní a spotrebiteľských súťaží počas celého roka 2013.
Hlavnými prioritami jednotlivých kampaní projektu Kvalita z našich regiónov bude v roku 2013 komunikácia s občanom s cieľom vysvetľovať mu mechanizmus tvorby nových pracovných miest a podpora domáceho cestovného ruchu na Slovensku spojená s propagáciou podnikateľov v jednotlivých regiónoch Slovenska.
Projekt vzdeláva spotrebiteľa prostredníctvom spolupráce jednotlivých účastníkov trhu:
Hlavnými cielmi projektu sú:
- vzdelávať občanov, aby získali základné ekonomické znalosti, ktoré im pomôžu rozhodovať sa pri nákupe z pohľadu makroekonomiky
- vysvetľovať spotrebiteľom ako funguje ekonomika, a ako sa aj oni môžu podieľať na zlepšovaní kvality života spoločnosti, ktorej sú súčasťou
- vysvetliť širokej spotrebiteľskej verejnosti, prečo je pre nich výhodné nakupovať výrobky, ktoré boli dopestované alebo vyrobené v národnom regióne
- podporiť predaj a kúpu výrobkov vyrobených na regionálnom trhu
- ovplyvniť nákupné správanie a stabilizovať spotrebiteľské návyky v prospech regionálnych výrobkov a národného trhu
- podpora prvovýrobcov, výrobcov a predajcov v jednotlivých regiónoch Slovenska prostredníctvom stabilizácie a podpory dopytu na vnútornom trhu
- podpora partnerov projektu prostredníctvom kampane a spotrebiteľskej súťaže
- vytvorenie predpokladov na zlepšovanie dodávateľsko-odberateľských vzťahov
- podporiť národnú hrdosť prostredníctvom vybudovania afinity k regionálnym produktom a úcty k vlastnej práci a práci svojich spoluobčanov, s cieľom dokázať sa presadiť na trhu
- zlepšiť štruktúru ponuky žiadaných profesií a remesiel na trhu práce prostredníctvom zvýšenia atraktivity a obnovenia stavovskej cti jednotlivých remesiel
- vzdelávanie spotrebiteľa ohľadom významu kvality produktov s dôrazom na potraviny a ich súvislosť so zdravotným stavom jedinca a spoločnosti
- podpora tvorivého rozmýšľania a aktívneho podnikateľského myslenia
- propagácia regiónov Slovenska a podpora cestovného ruchu prostredníctvom predstavenia rôznych kultúrnych, historických alebo prírodných pamätihodností a zaujímavostí v súlade s celkovou koncepciou projektu
- podpora makroekonomických ukazovateľov s dôrazom na tvorbu nových pracovných miest
TV SPOT:
Nemáte nainštalovaný FlashPlayer
RADIO SPOT:
Nemáte nainštalovaný FlashPlayer
************************************************
PARTNERI KAMPANE
Generálni partneri |
|||
|
|||
Partneri |
|||
|
|||
Mediálni partneri |
|||
|
|
||
Gestor projektu |
Autor projektu |
Organizátor projektu |
|
Záštita projektu |
|||
|
************************************************
VIZUÁLY KAMPANE
VIZUÁLY KAMPANE
Pečať | Billboard |
Edukačné vizuály | ||
Nálepka | ||
************************************************
************************************************
JESENNÁ KAMPAŇ
Jesenná kampaň k projektu Kvalita z našich regiónov, s názvom "Je čas na krajšie Slovensko", prináša okrem vzdelávania spotrebiteľa a podpory predaja domácich produktov aj naplnenie ďalšieho cieľa projektu, ktorým je budovanie občianskej spoločnosti. Prostredníctvom mediálnych partnerov sa snažíme upriamiť pozornosť aj na význam a účasť občanov vo voľbách do VÚC. Jesenná kampaň "Je čas na krajšie Slovensko" je pokračovaním celoročnej komunikácie so spotrebiteľom, v rámci ktorej "Každá rodina teraz vie, že aj drobným nákupom slovenských výrobkov, môže rozbehnúť veľké zmeny. Už 1 Euro denne v prospech kúpy slovenských výrobkov od každého z nás môže dať ročne prácu až 100 000 ľuďom na Slovensku."
Kampaň prebieha od 14.10.2013 do 15.11.2013.
Mediálni partneri |
||||
Gestor |
||||
Záštita |
||||
|
||||
Partneri |
||||
ŠTATÚT JESENNEJ KAMPANE >>
VÝHERCOVIA JESENNEJ KAMPANE >>
************************************************
NEWS
- 26.11.2013 - Prečo sa stať členom OZ Kvalita z našich regiónov?
- 14.10.2013 - V nákupných košíkoch je viditeľne viac slovenských výrobkov
- 24.09.2013 - Kvalita z našich regiónov zaujíma spotrebiteľa
- 17.09.2013 - TLAČOVÁ KONFERENCIA "Kvalita z našich regiónov zaujíma spotrebiteľa"
- 12.09.2013 - Spotrebitelia sledujú krajinu pôvodu
- 15.08.2013 - Kde dovolenkujú Slováci?
- 02.08.2013 - Slovenské výrobky rozpozná už 61% spotrebiteľov
- 31.07.2013 - Spoločne za podporu slovenských výrobkov
- 02.07.2013 - Podpora priemyselnej výroby
- 25.06.2013 - Spoznávajme regióny Slovenska
- 24.06.2013 - 8. Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov – Bratislava a okolie
- 17.06.2013 - 7. Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov – DOLNÝ ZEMPLÍN
- 12.06.2013 - Kvalita z našich regiónov s ďalšou ministerskou záštitou
- 10.06.2013 - 6. Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov - PODUNAJSKO
- 04.06.2013 - 5. Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov - ŠTIAVNICA
- 27.05.2013 - 4. Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov - TURIEC
- 16.05.2013 - 3. Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov - DOLNÉ POVAŽIE
- 16.05.2013 - 2. Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov - LIPTOV
- 16.05.2013 - 1. Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov - ORAVA
- 14.05.2013 - Podpor svoj región kúpou domácich produktov - tlačová správa
-
30.04.2013 - Spoznávajme Kvalitu z našich regiónov - tlačová správa
3. ročník projektu na podporu stability makroekonomiky Slovenska -
26.04.2013 - TLAČOVÁ KONFERENCIA "Spoznávajme kvalitu z našich regiónov"
30.4.2013, 11:00 hod., DOUBLETREE BY HILTON, Bratislava - 22.03.2013 - "Kvalita z našich regiónov" prináša novinky